Image Hosted by ImageShack.us
Mai secawan

Wednesday, April 15, 2009

Centella White


Centella White adalah produk kosmetik keluaran HPA yang mengandungi 10 produk di dalamnya. Ianya diperbuat daripada herba-herba terpilih seperti Centella Asiatica, Enzim Betik, Saxifraga, Areca Catechu, Portulaca Oleracia, Scutellaria, Pueraria Mirifica, Chamomile, Mulberri, Caesalpinia Sappan, Aloe Vera dan Anggur. Ianya membantu anda memiliki kulit bersih, sihat, anjal, licin, cerah dan berseri. Antara kelebihan produk ini adalah:


1. Sesuai digunakan kepada semua jenis kulit. InsyaAllah
2. 100% halal yang dihasilkan oleh syarikat Muslim
3. Pencerahan secara alami


Rangkaian produk Centella White adalah berkonsepkan PENCERAHAN yang bertujuan untuk membersihkan dan menghaluskan kulit, merawat dan memulih, membuang sel-sel mati dan mencerahkan, menegangkan dan menganjalkan kulit.

Set Centella White terdiri daripada:

Gel Pembersih Muka

Brightening Cleansing Gel
Pembersih muka tanpa sabun ini menanggalkan kotoran, menegangkan dan mencerahkan kulit. Ikuti dengan Penyegar. Sesuai untuk kulit kombinasi dan normal ke berminyak.

Harga :
Semenanjung Malaysia: RM 25.00
Sabah & Sarawak: RM30.00

Essential Cream Cleanser
Merupakan langkah pertama untuk kulit yang bersih. Menanggalkan kesan solekan, melembab dan melembutkan kulit. Untuk kebersihan berganda gunakan Gel Pembersih Muka diikuti dengan Penyegar, Esen Pencerah Intensif dan Pelembab. Gunakan di waktu siang dan malam.

Kandungan: 75gm

Harga:
Semenanjung Malaysia: RM 33.00
Sabah & Sarawak: RM38.00

Esen Pencerah Intensif

Intensive Brightening Essence
Formula khas pencerah yang tidak berminyak dan tidak mengeringkan ini sesuai untuk semua jenis kulit. Anti-oksidan, mengurangkan tompok hitam, meningkatkan kecerahan, memperbaiki keseimbangan warna kulit dan menegangkan. Digunakan di waktu siang dan malam.

Kandungan: 30gm

Harga:
Semenanjung Malaysia: RM 89.00
Sabah & Sarawak: RM 94.00

Penyegar

Calming Fluid
Melembutkan, menegang dan mencerahkan kulit. Ikuti dengan Esen Pencerah Intensif dan Pelembab. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Kandungan: 50gm


Harga :
Semenanjung Malaysia: RM 33.00
Sabah & Sarawak: RM 38.00

Pelembab Muka

Light Moisture Balance
Pelembab lembut menyegarkan, meelmbab, menghalus, menegang dan mencerahkan kulit. Sesuai untuk semua jenis kulit untuk kegunaan pada bila-bila masa.

Kandungan: 75gm

Harga :
Semenanjung Malaysia: RM 48.00
Sabah & Sarawak: RM 53.00

Masker Luhur Bervitamin

Multi-vitamin Scrub Mask
Luhur dan masker dua dalam satu ini membaiki tekstur kulit, menyerikan wajah, menggalak pertumbuhan sel baru, menegang dan melembab. Sesuai untuk semua jenis kulit kecuali kulit bermasalah.


Kandungan: 60gm

Harga:
Semenanjung Malaysia: RM 59.00
Sabah & Sarawak: RM 64.00

Krim Pencerah Malam

Brigtening Night Cream
Krim pencerahmalam adalah pelembab yang dirumus khas untuk melindungi kelembapan pada kulit, memulih, menegang, mencerah, mengurangkan tanda-tanda penuaan, melicin, memperbaiki tekstur dan melembutkan kulit. Gunakan setiap malam.

Kandungan: 50gm

Harga:
Semenanjung Malaysia: RM 69.00
Sabah & Sarawak: RM74.00

Losyen Badan

Body Hydrating Lotion
Dirumus khas untuk melembab, melembut, menegang, mencerah dan menghaluskan kulit. Disapukan di anggota badan setiap kali selepas mandi.

Kandungan: 100gm

Harga :
Semenanjung Malaysia: RM 25.00
Sabah & Sarawak: RM30.00

Gel Mata

Soothing Eye Gel
Dirumus khas untuk menenangkan, melembab, menghalus, mengurangkan garis halus dan kedutan, menegangkan dan mengurangkan bengkak sekeliling mata. Gunakan siang dan malam. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Kandungan: 30gm

Harga :
Semenanjung Malaysia: RM 25.00
Sabah & Sarawak: RM 30.00

Krim Pelindung UV

Protection Suncream
Losyen sunblock dengan SPF 25 ini dirumus khas untuk melindungi kulit anda dari pancaran UVA/UVB untuk mengelakkan tompok-tompok hitam.

Kandungan: 30gm

Harga :
Semenanjung Malaysia: RM 25.00
Sabah & Sarawak: RM 30.00

Harga untuk satu set:
Semenanjung Malaysia: RM 362.00
Sabah & Sarawak: RM 392.00

No comments:

Post a Comment